De Groep

Scouts 121

Scouts 121 bestaat sinds 2014 en is ontstaan uit de fusie van twee oudere scoutsen, namelijk scouts 115 en scouts 144. Voordat deze fusie voltrokken kon worden, werd er echter jaren gewerkt aan de voorbereiding: vergaderen, overleggen, stemmen, informatie inwinnen,...

Wil je graag meer weten over het ontstaan van scouts 121?
Lees dan verder!

Ook de bouw van onze lokalen was geen sinecure en vroeg om de participatie van vele grote en sommige, iets kleinere vrijwilligers.
​Het resultaat mag er echter zijn en daar hebben we een hele hoop mensen voor te danken, vergeet zeker niet eens een blik te werpen op de bouwplaat bij het binnenkomen!

Wil je lid worden van Scouts 121?

Iedereen die dit jaar  al lid was, krijgt tot 15 september de tijd zich opnieuw in te schrijven. Vanaf dan houden we zijn/haar plek niet meer vrij en kan deze worden ingenomen door nieuwe leden. Het herinschrijven kan door dit formulier in te vullen.
Ook broers of zussen van bestaande leden kunnen zich via hetzelfde formulier inschrijven. Zij krijgen eerst de kans wat te proeven van de scouts en haar activiteiten en hebben tot 10 oktober de tijd om hun inschrijving definitief te maken.

De kans bestaat dat jullie kroost ook vrienden en vriendinnen hebben die zich graag bij ons aansluiten. Nieuwe leden kunnen zich pas vanaf 18 september, 12u aanmelden op de website. Per leeftijdsgroep zijn er slechts een beperkt aantal vrije plaatsen, dus snel zijn is een must.

Een inschrijving is pas definitief eens wij de betaling (€65,00 BE63 7360 1136 2808) hebben ontvangen. Vergeet dit dus zeker niet te doen.

Kan het ook voor minder geld? Voor wie het een hulp kan zijn, bestaat Scouting op maat. U betaalt dan slechts €15,00. Als u hier graag van gebruik maakt, laat het ons dan zeker weten! Wij behandelen deze aanvraag discreet. (Mail naar: groepsleiding@scouts121.be)

Uniform

Als scouts dragen we allemaal een uniform. Zo zien we er allemaal hetzelfde uit en hebben we kledij aan die vuil mag worden.
We hoeven ons geen zorgen te maken over onze nette jeans broek of ons beste hemd.

Weet je graag alles over het uniform?
Lees dan verder!