2023 - 2024

De inschrijvingen voor het volgende scoutsjaar gaan voor bestaande leden van start op 13 augustus 2023. Zij krijgen ongeveer 5 weken voorrang op nieuwe leden.

Nieuwe leden kunnen inschrijven vanaf maandag 18 september 2023, dit is het weekend na onze jaarlijkse startdag. Op onze startdag (16/09) kunnen nieuwe leden al voor een eerste keer kennis komen maken met onze scouts en met hun, hopelijk, toekomstige leidingsploeg.
Ter info: eerstejaars kapoentjes gaan volgend scoutsjaar naar het 1ste leerjaar (geboortejaar 2017).
Kinderen kunnen niet op de wachtlijst gezet worden voor de inschrijvingsdatum. De inschrijvingen openen om 12u00 en worden chronologisch afgehandeld.

Inschrijvingen gebeuren digitaal via een formulier dat hier op de website online komt.

Het lidgeld bedraagt dit jaar €65 per kind (we weten dat dit meer is dan vorig jaar, we zijn helaas verplicht ons lidgeld te verhogen aangezien Scouts en Gidsen Vlaanderen dit ook moet doen. De verklaring hiervoor kan je hier lezen)
In het lidgeld zit de inschrijving en de verzekering inbegerepen voor alle activiteiten die we als scouts doen.
Het lidgeld kan je storten op volgend rekeningnummer BE63 7360 1136 2808 met vermelding van "NAAM & GEBOORTEJAAR + TAK"

Kan het ook voor minder geld? Voor wie het een hulp kan zijn, bestaat Scouting op maat. U betaalt dan slechts €15,00. Als u hier graag van gebruik maakt, laat het ons dan zeker weten! Wij behandelen deze aanvraag discreet. (Mail naar: groepsleiding@scouts121.be)

Wilt u uw kind nieuw inschrijven in onze scouts?

Nieuwe leden inschrijven kan vanaf 18 september, 12u00, hier op de site. Na de inschrijving krijgt u een maand om te betalen. Zo kunnen nieuwe leden even uitproberen voordat ze er echt aan beginnen.
Inschrijven kan vanaf geboortejaar 2017.

nieuwe leden kunnen zich via deze link inschrijven, je zal nog een bevestigingsmailtje ontvangen wanneer de inschrijving in orde is. Sinds een paar jaar werken wij terug met wachtlijsten voor bepaalde geboortejaren. Momenteel zal je dus voor volgende jaren op een wachtlijst komen: 2017,2016, 2015, 2013, 2012, 2011.

Voor vragen rond onze wachtlijst, kan u mailen naar groepsleiding@scouts121.be

Was uw kind al lid?

Herinschrijvingen, broertjes of zusjes krijgen vanaf 13 augustus tot 15 september voorrang om zich in te schrijven. Vanaf dan wordt de plek niet meer vrijgehouden en dus doorgegeven aan iemand uit de wachtlijst.
De betaling moet ook voor 10 oktober gebeurd zijn. Zo niet, dan zijn we genoodzaakt €15 administratiekosten aan te rekenen. Dit geldt enkel voor bestaande leden, nieuwe leden (broertjes/zusjes) krijgen eerst een maand om de scouts wat uit te testen!

Het herinschrijven van uw kind of het inschrijven van broertjes/zusjes kan via volgende link. Gelieve als opmerking de naam van de reeds ingeschreven broer/zus te vermelden.

Mocht u nog vragen hebben, kan u ons steeds contacteren op groepsleiding@scouts121.be

Succes!